"It is not the years in your life that matter, it is the life in your years." Abraham Lincoln

luni, 16 mai 2011

Muzica, muzica, muzica...Eurovision

Sambata seara s-a incheiat un nou episod din istoria concursului Eurovizion. Destul de dezamagitor pentru noi romanii care, in ciuda unei melodii superbe si a unei interpretari foarte buna, am fost doar pe locul 17, insa sublim pentru Europa. Sincer, desi este un concurs la care tin extraordinar de mult, in ultimii ani am fost dezamagita de prestatiile slabe si de melodii. Cu toate acestea anul acesta show-ul a fost total. Nu doar spectacolul oferit de organizatori a fost extraordinar, dar si cel oferit de artisti a fost la inaltimea evenimentului. In sfarsit s-a demonstrat ca in Europa inca mai exista oameni care stiu a canta si care stiu sa aprecieze muzica buna. De data asta chiar mi-a facut placere sa ascult aproape fiecare melodie, chiar si o parte din cele care nu au ajuns in finala.

Se stie bineinteles ca in general voturile sunt date pe considerente politice insa anul acesta nivelul a fost atat de ridicat incat trebuia sa fi surd sa nu apreciezi unele melodii si unii artisti si din acest motiv au existat chiar si unele surprize in ceea ce priveste acordarea punctelor. Mai mult decat atat, daca in alti ani la jumatatea distribuirii voturilor era clar cine va castiga in acest an am stat cu sufletul la gura pana aproape de final.

Am sa va prezint unele din melodiile mele preferate, unele dintre ele fiind, din nefericire, subapreciate.















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu